REKLAMA
Znaleziono 783 wyników
United Colors of Benetton otworzył w Szczecinie pierwszy salon w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskimartykuł
Pokaż artykuł
United Colors of Benetton otworzył w Szczecinie pierwszy salon w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskim
Zarządzany przez EPP Outlet Park Szczecin sukcesywnie poszerza więc ofertę marek modowych, również premium, odpowiadając na potrzeby konsumentów, którzy poszukują jakościowych produktów w atrakcyjnych cenach. Do grona najemców dołączył niedawno United Colors of Benetton. To pierwszy salon tej włoskiej marki w formacie outletowym w województwie zachodniopomorskim.
[Warszawa] Galeria Sadyba Best Mall w Warszawie uruchomiła pierwszą w Polsce bezobsługową wypożyczalnię motocykliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Sadyba Best Mall w Warszawie uruchomiła pierwszą w Polsce bezobsługową wypożyczalnię motocykli
Pierwsza w Polsce bezobsługowa motostacja została otwarta w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall. W...
[Lublin] Nieruchomości dla najbogatszych: mieszkań premium jak na lekarstwoartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nieruchomości dla najbogatszych: mieszkań premium jak na lekarstwo
Eksperci oceniają, że na lubelskim rynku nieruchomości coraz częściej poszukiwane są mieszkania z wy...
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premiumartykuł
Pokaż artykuł
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium
Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.
W Warszawie otwarto nowy, prywatny akademik klasy premium [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto nowy, prywatny akademik klasy premium [ZDJĘCIA]
W Warszawie otwarto nowy, prywatny akademik klasy premium, funkcjonujący w ramach sieci Student Depot. Obiekt oferujący łącznie 540 pokoi powstał u zbiegu ulicy Modzelewskiego i alei Wilanowskiej. Za budowę w formule "pod klucz" odpowiadała Kajima Poland. Generalny wykonawca specjalizujący się dotychczas głównie w budowie obiektów przemysłowo-logistycznych oraz handlowych, potwierdził tym samym swoje szerokie kompetencje także w obszarze projektów mieszkaniowych.
Segment premium dla seniorów – nowy trend dotarł do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Segment premium dla seniorów – nowy trend dotarł do Polski
Najnowsze badania Eurostatu jednoznacznie wskazują, że średnia wieku mieszkańców krajów członkowskich Unii Europejskiej wciąż się podnosi i wiele wskazuje na to, że tendencja ta będzie się utrzymywać. Sytuacja wymusza na poszczególnych krajach rewizję planów działań wobec wybranych grup mieszkańców tak, aby lepiej odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Problem ten dotyczy również rynku nieruchomości, a konkretniej – segmentu przeznaczonego dla seniorów, który z uwagi na kryzys demograficzny cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
Nowa inwestycja premium na Księżym Młynie w Łodzi [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowa inwestycja premium na Księżym Młynie w Łodzi [WIZUALIZACJE]
Przy ulicy Tymienieckiego 17 w Łodzi, w sercu cieszącej się rosnącą popularnością zabytkowej dzielnicy Księży Młyn, powstanie wyjątkowa inwestycja o nazwie "T17". To reprezentacyjny budynek, o łącznej powierzchni ok. 5500 mkw., położony naprzeciwko parku im. Jana Kilińskiego, w najbliższym sąsiedztwie takich skarbów architektury jak willa Ludwika Grohmana, przędzalnia Karola Scheiblera czy pałac Herbsta.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Luksusowa włoska marka premium otworzy pierwszy butik w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Luksusowa włoska marka premium otworzy pierwszy butik w Polsce
Kolejna prestiżowa, luksusowa marka premium wchodzi do Polski. Słynna włoska marka Bulgari wkrótce otworzy swój pierwszy salon w Polsce – informuje branżowy portal fashionbiznes.pl.
W centrum Warszawy powstanie duża inwestycja premium [WIZUALIZACJE+FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Warszawy powstanie duża inwestycja premium [WIZUALIZACJE+FILMY]
W Warszawie trwa wyburzanie ostatniego z dużych kompleksów produkcyjnych działających na warszawskiej Woli. Chodzi o dawną fabrykę leków Polfy przy ulicy Karolkowej 22. W jej miejsce planowana jest budowa nowego, dużego, apartamentowo-hotelowo-usługowego projektu premium.
We Wrocławiu przybędzie elastycznych powierzchni biurowychartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu przybędzie elastycznych powierzchni biurowych
Polski operator biur elastycznych CitySpace powiększy swoją ofertę w stolicy Dolnego Śląska. W biuro...
[Wrocław] Innowacyjne produkty w rozbudowanym Parku Handlowym Bielanyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Innowacyjne produkty w rozbudowanym Parku Handlowym Bielany
Powiększa się grono nowych najemców Parku Handlowego Bielany. Wśród marek, które pojawią się już nie...
[Warszawa] Biurowiec Warta Tower w Warszawie zmienia właścicielaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Biurowiec Warta Tower w Warszawie zmienia właściciela
Griffin Premium RE.. N.V. (GPRE), który od niedawna działa pod marką Globalworth Poland, ogłosił dzi...
[mazowieckie] Firma AGD przedłuża najem powierzchni w MLP Pruszków Iartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Firma AGD przedłuża najem powierzchni w MLP Pruszków I
Dystrybutor sprzętu AGD klasy premium przedłużył najem 4 335 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej...
[Lublin] Kolejny salon mody otworzył się w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Kolejny salon mody otworzył się w Lublin Plaza
Na początku września do grona najemców galerii Lublin Plaza dołączył Kazar. Sklep o powierzchni 118...
NOHO Wrocławinwestycja
Pokaż inwestycję
NOHO Wrocław
Wrocław, Stare Miasto, Świdnicka 21-23
W centrum Wrocławia zostanie otwarty nowy, 4-gwiazdkowy hotelartykuł
Pokaż artykuł
W centrum Wrocławia zostanie otwarty nowy, 4-gwiazdkowy hotel
Kolejna nowa sieć hotelarska wchodzi do stolicy Dolnego Śląska. Otworzy swój hotel w samym centrum Wrocławia, na Starym Mieście, w jednym z najbardziej charakterystycznych i największych budynków w tej części miasta, wybudowanych po II wojnie światowej.
[Warszawa] Nowi najemcy wprowadzą się do galerii Klif w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowi najemcy wprowadzą się do galerii Klif w Warszawie
Belgijska marka odzieżowa J&JOY oraz La Perla – klinika medycyny estetycznej – uzupełnią portfol...
Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu zmienia szyld na należący do Grupy Accor brand premium Mövenpickartykuł
Pokaż artykuł
Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu zmienia szyld na należący do Grupy Accor brand premium Mövenpick
Podpisany w maju br. list intencyjny pomiędzy Grupą Accor a Grupą Polski Holding Hotelowy owocuje pierwszymi inwestycjami. W ramach współpracy będący częścią Grupy PHH nadmorski kurort Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu zmienia szyld na należący do Grupy Accor brand premium Mövenpick. Nowy Mövenpick Świnoujście Medical Spa Resort powita gości już za kilkanaście miesięcy.
Popyt na elastyczne powierzchnie biurowe w Polsce odnotował najwyższy wzrost w tej części Europyartykuł
Pokaż artykuł
Popyt na elastyczne powierzchnie biurowe w Polsce odnotował najwyższy wzrost w tej części Europy
Z najnowszych badań przeprowadzonych przez The Instant Group wynika, że popyt na elastyczne powierzchnie biurowe w Polsce odnotował najwyższy wzrost spośród wszystkich najbliższych sąsiadów europejskich. W 2022 wskaźnik wzrósł o 72 proc. w porównaniu do roku 2021.
REKLAMA